Tohum yatırımla dünyaya yayılacak

2006 yılında anne olduğumda kızım için hayal ettiğim kaliteli uyku ürünlerini hiçbir yerde bulamadım. O zamanlar Türkiye’nin ileri gelen reklam ajanslarından birinin ortağı ve başkan yardımcısıydım, uykunun çocuk gelişimindeki önemine rağmen piyasada iyi uykuyu destekleyen doğru ürünler bulamamama çok şaşırdım. Bebek ve çocuklara yönelik bir uyku markası yaratma fikri o zaman aklıma geldi. 2013 sonbaharında reklamcılık kariyerimi noktaladığımda, Nanu Bedtime adıyla 0-14 yaş bebek ve çocukları iyi uykuya kavuşturacak, anne aklı ve kalbiyle tasarlanıp sevgiyle üretilmiş ürünler ve özgün hizmetlerle dolu bir tatlı rüyalar diyarı kurmaya giriştim. Kolay bir yolculuk olmadı. İşin teknik detaylarını bilmiyordum. Yardım alabileceğim bir ekibim veya işleri biraz olsun kolaylaştıracak maddi bir birikimim de yoktu. Yine de bunların hiçbirini engel görmeden, bilmediklerimi öğrenerek, eksik olanları da çok çalışarak kapatıp kararlılıkla hayalimin peşine düştüm.

Nazmiye Sabuncuoğlu/Nanu Kurucusu

İLK ADIM VİYANA
Böylece Nanu Bedtime’ı Türkiye’nin ve dünyanın ilk uyku markası olarak öncelikle web sitesiyle annelerin hizmetine sundum. Bunu, 2015 Mayıs’ında Göktürk’te açılan ilk rüya mağazası izledi; ikinci mağazayı da Kanyon’da açtım. Bu yıl eylül ayında Viyana’da yurt dışı mağazamızı açıyoruz. 2020 yılında İngiltere (Londra) ve Almanya (Berlin) pazarlarında da yeni rüya mağazalar açmayı hedefliyoruz. Almaya hazırlandığımız 1 milyon dolar tohum yatırımla dünyaya yayılarak, 5 yılda 10 ülkede 125 satış noktasına ve 40 milyon dolarlık satış rakamına ulaşmayı hedefliyoruz. Nanu dünyası sadece ürünlerden ibaret değil. İyi uyku konusunda da güvenilir bir referans kaynağıyız, mağazalarımızda başka hiçbir yerde bulunmayan özel uyku ürünlerinin yanı sıra ABD’li Kim West tarafından oluşturulan metotları uygulayan sertifikalı uyku koçları tarafından verilen eğitimlerle çocukları bir türlü uyumayan annelere yardımcı oluyoruz.

Yorum yapın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.