Kişiye özel hizmet sunuyoruz

Ofix.com olarak ticari hayatımıza başladığımız 2013 yılından beri her yıl büyüyerek ve gelişerek yolculuğumuza devam ediyoruz. Son 3 yılda, yılda ortalama yüzde 75 oranında bir büyüme yakaladık. 2018’de başarılı bir yılı geride bırakarak 40 milyon TL’lik bir ciroya ulaştık. Ofix.com olarak, geçen yıl 2,4 milyon kez ana sayfa görüntülemesi aldık.

Gürkan Uğraş/Ofix CEO’su

40 BİN MÜŞTERİ
Bugüne kadar 195 bin müşteriye ulaşan ve 40 bin civarı aktif müşterisi bulunan Ofix.com olarak elektrik, su ve internet faturalarında olduğu gibi otomatik ödeme talimatıyla ödeme alabiliyoruz. Bu kolaylık müşteri memnuniyetimize yansıdı.

OfixPlus programımızla da kurumsal müşterilerimizi artırdık, sadakatlerini sağladık ve hizmet kalitemizi yükseltmiş olduk.

Ofix kurulduğu 2013 yılından bugüne aldığı yatırım kararlarıyla büyüdü ve büyümeye de devam ediyor. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak için yaptığımız her projede sektöre yeni bir bakış açısı getirmek ve var olan iş yapış şekillerini sorgulamak ana hareket noktamız oldu. Dolayısıyla sayısız yeni iş alanları ve fırsatlarla sürekli karşılaşıyoruz, yatırım yaptıklarımız da oluyor, olgunlaşmasını beklediklerimiz de…

“BÜYÜME HIZIMIZ ARTACAK”
Geçtiğimiz yıllarda hem sektör için hem ekonomi için oluşan belirli zorluklara rağmen başarılı bir çizgide ilerlemenin mutluluğunu yaşıyoruz. Aynı kararlılıkla 2019 yılında da ofis sarf malzemeleri tedariki pazarındaki varlığımızı artırarak devam ettireceğiz.

OfixPlus programımız kapsamında kurumsal müşterilerimize verdiğimiz faydalarla büyüme hızımızın artarak devam edeceğini düşünüyoruz. OfixPlus ile kişiye özel hizmet sunuyoruz. Bu program sayesinde kurumsal müşterilerimizle bire bir ilişki kurmak, bizden aldıkları hizmetin öncesinde ve sonrasında sunduğumuz ayrıcalıklardan faydalanmalarını sağlamak ana motivasyonumuz.

Tüm bunları da müşterilerimize dokunarak, onlarla sıcak ilişki kurarak yapıyoruz. Ayrıca yardıma ihtiyaçları olduğu anda bizi arayıp 30 saniye içinde ulaşabilecekleri bir müşteri temsilcisini kendilerine atıyoruz. Üstelik ihtiyaçları ve daha önceki siparişlerine bakarak kendilerine öneriler sunuyoruz mesela, “Çayınız bitmiş olabilir gönderelim mi?” diye soruyoruz.

Yorum yapın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.