Verimlilik çözümlerine odaklanacağız


Nestle Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Zeynep Sungu, Nestle Türkiye olarak start up iş modeline ve ruhuna inandıklarını söylüyor. “Start up’ların pragmatik yaklaşımının, hızlı çözümlerin ve deneyerek öğrenme modelinin bizim gibi global şirketlerin kültürüne katkısının farkındayız” diyor.

Dünyanın 187 ülkesinde faaliyet gösteren lider gıda şirketi olarak Nestle, değişen koşullara hızla uyum sağlamak için start up ekosistemiyle yıllardır iş birliği yapıyor. Adını şirketin kurucusundan alan [email protected] Inovasyon Platformu küresel girişimleri desteklerken, sosyal ve ticari alanlarda inovatif çözümler üretmeyi amaçlıyor.

Dünyanın her yerinden start up’lar, “yaşam kalitesini artırmak ve daha sağlıklı bir geleceğe katkıda bulunmak” amacıyla geliştirdikleri projeler için başvuruda bulunarak destek alabiliyor. Nestle’nin bir diğer önemli girişimi ise 2015 yılında San Francisco’da kurduğu Silikon Vadisi Inovasyon Merkezi.

Bu platform, büyük teknoloji platformları ve start up’larla iş birliği yaparak, tüketicilerin ihtiyaçlarına cevap verecek çözümler geliştiriyor.

Nestle Türkiye Pazarlama ve Kurumsal iletişim Direktörü Zeynep Sungu, Nestle Türkiye olarak start up iş modeline ve ruhuna inandıklarını söylüyor. Sungu start up’larla ilgili yaptıkları çalışmaları ve hedeflerini şöyle anlatıyor:

“Start up’ların pragmatik yaklaşımının, hızlı çözümlerin ve deneyerek öğrenme modelinin bizim gibi global şirketlerin kültürüne katkısının farkındayız.

Türkiye’de de şirketimizin ihtiyaçlarımıza göre, start up’larla iş birliklerimiz var. Bunlardan biri yeni nesil perakende teknoloji girişimi RemPeople ile gerçekleştirdiğimiz; ürünlerimizin marketlerde belirlediğimiz standartlarda dizim ve görünürlükte olmasını sağlayan bir proje.

Yakın zamanda ise gıda perakendecilerinin online dönüşümü için çözüm sunan Marketyo ile çalışmaya başladık. Marketyo’nun sağladığı e-ticaret sistemiyle tüketicilerimiz en yeni ve indirimli ürünleri online olarak satın alabiliyor.

İŞ BİRLİĞİNİN HAYATİ ÖNEMİ

Nestle, dünyada 154 ve Türkiye’de 114 yıldır beslenme ile ilgili her alanda faaliyet gösteriyor. Global ve büyük ölçekli şirketlerin hızlı karar alması, çevik davranması ve gençlerin beklentilerini karşılayabilmesi için start up’larla iş birliği hayati önem taşıyor.

Bu nedenle önceliklendireceğimiz alanlarda start up’larla kendi çalışanlarımızın bir ekip halinde proje geliştirmelerini hedefliyoruz. İş sonuçlarımıza önemli katkı sağlayacağına inandığımız bu girişimin dijital çağa uyumu hızlandırarak şirket kültürüne de olumlu katkısı olacağını düşünüyoruz.

Start up’larla şirketlerin ortak çalışmalarından her iki tarafın da fayda sağlayacağına eminiz. Şirketler dijital dönüşüm süreçlerini hızlandırırken, start up’lar da hem yatırım alma imkanı bulacak hem sürekliliği sağlayacak yapısal süreç yönetimini görebilecekler.

Biz de yaptığımız iş birlikleriyle Türkiye ekonomisine katkı sunmayı, inovasyonu ve gençleri desteklemeyi amaçlıyoruz.”

AJANDADA NE VAR?

Özellikle satış ve tedarik zincirindeki verim artıracak çözümlere odaklanacağız. Yiyecek ve içecek kategorilerinde de yeni trendlere uygun ürün geliştirme ve çevresel sürdürülebilirlik konusunda start up’larla yaratıcı sonuçlar alacağımıza inanıyoruz.

Yorum yapın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.