5,5 Milyon Kişi MentalUP’ta


Türk Telekom’un kurumsal girişim sermayesi şirketi TT Ventures ile ortak olduğu eğitim platformu MentalUP, uzaktan eğitim döneminde de çocukların bilişsel beceri gelişimine destek oluyor.

Bu dönemde 500 bin yeni abone edinerek 5,5 milyon kullanıcıya ulaşan MentalUP, üyelik ücretlerinde de yüzde 30 indirim yaptı.

Türk Telekom’un kurumsal girişim sermayesi şirketi TT Ventures’ın ortak olduğu MentalUP, Türkiye’nin çocuklara yönelik ilk ve tek oyunlaştırılmış eğitim platformu olma özelliğini taşıyor.

Özellikle pandemi etkisiyle uzaktan eğitim sistemine geçilmesi MentalUP’a olan talebi artırdı. MentalUP kullanıcı sayısı, uzaktan eğitim sürecinde 500 bin artarak 5,5 milyona ulaştı.

MentalUP, uzman doktorlar, akademisyenler ve oyun tasarımcıları tarafından geliştirilen egzersizlerle çocukların dikkat, hafıza, problem çözebilme gibi zihinsel becerilerinin gelişmesini amaçlıyor.

Uzaktan eğitim döneminde MentalUP, daha fazla çocuğa eğitim vermek için yüzde 30 fiyat avantajı sağlayarak tam sürüm üyelik ücretlerini 179 TL yerine 125 TL’ye sunuyor.

4 FARKLI DİLDE, 102 ÜLKEDE

MentalUP, sadece Türkiye’de değil yurt dışında da hedef kitlesiyle buluşuyor. Uygulama toplam 102 ülkede 4 farklı dilde 200’den fazla okulda kullanılıyor.

Ana kategorisinde 100’den fazla oyun bulunan MentalUP’ta, dikkat, mantık, hafıza, görsel ve sözel ögelerin yer aldığı içeriklerle çocukların anlık gelişiminin takip edildiği analizlerin de bulunduğunu ifade eden MentalUP Kurucu Ortağı Emre Özgündüz, şöyle konuşuyor: “Ayrıca çocuklara, kişisel becerilerini kendi yaş grubuyla kıyaslayabilme olanağı da sunuyoruz.

Onların kişisel özelliklerine uygun bir egzersiz planı oluşturuyoruz. MentalUP’ta günlük çalışma planını 20 dakika süre ile sınırlandırdık ve çocukların belirlenen süreyi aşmasını engelliyoruz. Bu sayede çocukların ekran karşısında uzun saatler geçirmemesi ve teknolojiyi faydalı yönde kullanabilmesini amaçlıyoruz.’

ÇOCUKLARA ÖZEL İÇERİKLER

PİLOT GİRİŞİMİ

İnovasyon ve girişimciliğin ekonominin itici gücü olduğunu belirten Türk Telekom Strateji Planlama ve Dijital Genel Müdür Yardımcısı Barış Karakullukçu, 2016 yılında Türk Telekom Girişim Hızlandırma Programı Pilot’a dahil ettikleri MentalUP’a, girişimciliği desteklemek amacıyla TT Ventures aracılığıyla ortak olduklarını ifade ediyor.

“MOTİVASYONU ARTIRIYOR”

Karakullukçu, “MentalUP, eğitici zekâ oyunlarıyla 4-13 yaş arası çocuklarımızın zihinsel gelişimini, dikkat ve motivasyonlarını artıran son derece faydalı içeriklere sahip. MentalUP, ders içeriklerinin ötesinde, çocukların problem çözme, dikkat, hafıza, görsel ve sözel yetenekler gibi alanlarda da gelişimlerine katkı sağlıyor” diyor.

1 Comment

Yorum yapın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.